Konkurs kreatywności i twórczości dziecięcej pt.: Lapbook- Metka prawdę Ci powie
Jednym z działań w Programie Mobilności Kadry Edukacyjnej, pt.: Uczenie się i nauczanie poprzez działanie jest szerzenie wiedzy wśród uczniów na temat ekologii. Zorganizowany został w szkole konkurs pt. Lapbook – metka prawdę Ci powie, którego celem było zapoznanie się uczniów z oznaczeniami na tkaninach, używanych w życiu codziennym. Uczniowie wykonali przepiękne prace konkursowe, zostali nagrodzeni nagrodami za podjęty trud i chęci, a prace wystawione zostały w szkolnej galerii. Uczniowie Szkoły Podstawowej nr 155 mogli zapoznać się z edukacyjnymi treściami przygotowanych i opracowanych Lapbooków. Dzięki wykonaniu tych lapbooków uczniowie mogli zapoznać się z oznaczeniami zawartymi na metkach również w języku angielskim.
Agnieszka Cibor, Małgorzata Chuchmacz, Jolanta Pesta, Justyna Dyląg-Zawadzka









